مسابقات لایت فارکس در حساب [دمو + ریل + قرعه کشی در واریز] سال 2024

08 آوریل 2023 -

مسابقات لایت فارکس با جوایز ارزنده

 

بروکر لایت فارکس (Lite Finance) در ایران برای تشویق و جذب معامله گران موفق در مناسبت های مختلفی اقدام به برگزاری مسابقات فارکس می کنند. یکی از بهترین نوع مسابقه فارکس، مربوط به مسابقات لایت فارکس است که معامله گران زیادی در آنها شرکت می کنند.

مسابقات لایت فارکس با «حساب های واقعی و شرایط مدیریت ریسک» انجام می شود؛ همچنین 2 نوع دیگر از مسابقه لایت فارکس برای حساب های دمو و واریز به بروکر نیز وجود دارد.

هر یک از مسابقات دارای جوایز ارزنده و شرایط متفاوت برای برنده شدن می باشند؛ که در ادامه این پست از آموزش فارکس هر یک را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

مسابقات لایت فارکس

ثبت نام در LiteForex

در این پست جذاب قصد داریم به بررسی انواع مسابقات در بروکر لایت فایننس بپردازیم و شرایط و جوایز هر یک از آنها را بررسی کنیم.

مسابقه لایت فارکس Litefinance Contests
مسابقات Demo Contests مسابقه Best of The Best
مسابقات Trade Smart Challange
مسابقه معامله گری در Real
مسابقه شریک موفق لایت فایننس  بر اساس شارژ حساب معاملاتی
جوایز لایت فاینانس از 10 تا 4000 دلار نقدی
تماس با کارشناس
پشتیبانی Telegram

 

انواع مسابقات لایت فارکس برای ایرانیان

با شرکت در این مسابقات، شما می‌توانید به عنوان یک معامله‌گر، مهارت‌ های خود را به چالش بکشید و با دیگر شرکت‌ کنندگان رقابت کنید؛ که در صورت بهترین عملکرد ممکن است، جوایز ارزنده ای برنده شوید.

در حال حاضر انواع مسابقات در بروکر لایت فارکس یا لایت فایننس شامل موارد زیر است:

  • مسابقات معامله گری در حساب واقعی (ترید هوشمندانه)
  • مسابقات تجارت فارکس در حساب های آزمایشی (بهترین بهترین ها)
  • مسابقات برنامه مشارکتی با شارژ حساب (شریک موفق)

 

مسابقه شریک موفق لایت فایننس در سال 2024

 

بروکر لایت فارکس به مشتریانی که در سال «2024» حساب خود را بیش از 1000 دلار شارژ نمایند، هدایایی را در نظر گرفته است، که طی یک قرعه کشی اهدا خواهد شد. این طرح تشویقی از روز اول هر ماه شروع و تا آخرین روز هر ماه ادامه دارد.

برای شرکت در این قرعه کشی هر فرد می تواند به صورت ماهانه «ثبت نام» نماید و ثبت نام برای دوره هر ماه، از ابتدا شروع مسابقه تا پایان دوره ادامه دارد. بخشی از جوایز این طرح شامل موارد زیر است:

  • نفر اول: 1000 دلار
  • نفر دوم: 500 دلار
  • نفر سوم: 250 دلار
  • نفر چهارم: 150 دلار
  • نفر پنجم: 100 دلار
  • رتبه 6 تا 10: 50 دلار
  • رتبه 11 تا 15: 20 دلار
  • رتبه 16 تا 30: 10 دلار

برندگان از بین 30 نفر برتر در لیست مسابقات شریک موفق لایت فایننس انتخاب خواهند شد.

ثبت نام در لایت فارکس

 

مسابقات لایت فارکس Trade Smart Challange

 

این نوع مسابقات که برای معامله گران واقعی طراحی شده است و از 1 مارس 2023 تا آخر سپتامبر 2024 ادامه دارد. آخرین مسابقات لایت فارکس در این بخش مربوط به مسابقه “طرح تشویقی سال نو 2023” بود.

مسابقات لایت فارکس معاملات هوشمندانه

جهت شرکت در این مسابقه باید حداقل 100 دلار در حساب ECN لایت فارکس واریز داشته باشید؛ حداکثر سرمایه گذاری در این مسابقه نیز 10000 دلار است و شرایط برنده شدن به شرح زیر است.

  • باید روی کل واریزی 50% یا بیشتر کسب سود نمایید.
  • حجم معاملات شما حداقل 2% حجم سرمایه تان باشد.
  • دراودان حساب شما نباید بیش از 20% باشد.
  • کل ضرر های شما در مجموع نباید بیشتر از 70% سرمایه باشد.
  • اکوئیتی مارجین از 30% بیشتر نشود.

 

جوایز معامله گران که شامل 50% پول واقعی می شود؛ در صورت برنده شدن به حساب معامله گران واریز می گردد و هیچ محدودیتی در برداشت ندارد.

 

مسابقه دمو لایت فارکس – بهترین بهترین ها

 

در این مسابقه ترید لایت فایننس، معامله گران باید در حساب دمو شروع به معامله گری کنند و می توانند بدون هزینه و ریسک مالی وارد رقابت با دیگران شوند. مسابقات “بهترین بهترین ها” اول هر ماه شروع می شود و تا پایان ماه ادامه دارد.

مسابقات لایت فارکس ، مسابقه دمو لایت فارکس، مسابقه دمو لایت فارکس

ظرفیت این مسابقات محدود نیست و بدون پرداخت هزینه می توانید در این مسابقات شرکت کنید. برای شرکت در این مسابقات می توانید از اول دوره یعنی روز اول ماه های میلادی وارد رقابت با سایر معامله گران بازار فارکس شوید.

همچنین امکان معامله در تمامی جفت ارز های فارکس و سایر نماد های بازار فارکس که در پلتفرم متاتریدر 4 لایت فارکس ارائه شده است، وجود دارد و تمامی معامله گران باید با دارایی اولیه 5000 دلار شروع به کار کنند.

مسابقات لایت فارکس ، مسابقه دمو لایت فارکس، مسابقه دمو لایت فارکس

برای شرکت در این مسابقات باید حساب Demo ECN لایت فارکس ایجاد کنید و در قسمت مربوط به نوع حساب دمو گزینه MT4 DEMO (BEST OF THE BEST) را انتخاب کنند.

در صورتی که با ایجاد حساب دمو در بروکر لایت فارکس آشنایی ندارید می توانید از طریق لینک زیر آموزش آن را مشاهده کنید.

ساخت حساب دمو لایت فارکس

اهرم معاملاتی در این حساب برای تمامی معامله گران 1:400 می باشد و ارز پایه این حساب دلار آمریکا می باشد.

در انتهای هر ماه میلادی، به نفرات برتری که بتوانند با رعایت شرایط مدیریت سرمایه و کمترین ریسک در مسابقات رتبه 1 تا 5 را بدست بیاورند، جوایز ویژه پرداخت خواهد شد.

این جوایز شامل موارد زیر است :

1️⃣ نفر اول مسابقات لایت فارکس: 4000 دلار

2️⃣ نفر دوم مسابقات لایت فارکس: 2500 دلار

3️⃣ نفر سوم مسابقات لایت فارکس: 1500 دلار

4️⃣ نفر چهارم و پنجم مسابقات لایت فایننس: 1000 دلار

توجه داشته باشید که در صورتی که خارج از قوانین مسابقات لایت فارکس عمل کنید، از دور رقابت خارج می شوید که شامل مدیریت ریسک معاملاتی می باشد.

در صورتی که معاملات باز در انتهای ماه میلادی داشته باشید؛ بروکر به صورت اتوماتیک آنها را خواهد بست و با هر میزان سود و زیان آن معامله بسته خواهد شد.

بنابراین بهتر است مراقب پوزیشن های خود در ساعات انتهای هر ماه باشید. پس از سه روز از اتمام هر ماه، لیست برندگان مسابقات لایت فارکس اعلام می شود و معامله گران می توانند با تماس با پشتیبانی بروکر لایت فارکس جوایز خود را به صورت نقدی دریافت کنند.

 

🎞️آموزش نحوه شرکت در مسابقات لایت فایننس (ویدیو)

 

 

مسابقات لایت فارکس؛ دانلود آموزش ویدیویی و pdf
آپارات یوتیوب دانلود ویدیو دانلود فایل PDF
آپارات دیجی تریدرز یوتیوب دیجی تریدرز دانلود ویدیو از سایت دیجی تریدرز دانلود پی دی اف از دیجی تریدرز

 

💡نظر کارشناس دیجی تریدرز درباره مسابقات لایت فارکس

 

مسابقه لایت فایننس می تواند برای ایجاد انگیزه و رقابت در بازار فارکس بسیار مفید باشد. علی الخصوص که مسابقات لایت فایننس در حساب دمو انجام می گیرد و ریسک مالی برای تریدرها ندارد.

علاوه بر اینکه مسابقه لایت فارکس ریسک مالی برای شما ندارد، می توانید از طریق جوایز این مسابقات، کسب درآمد هم داشته باشید. یکی از مزایای مهم این مسابقات، اختصاصی بودن آن برای ایرانیان است.

پشتیبانی تلگرام

سوالات متداول

چطور در مسابقات لایت فارکس برای ایرانیان شرکت کنم؟

معامله گران می توانند با ثبت نام در بروکر لایت فارکس و شارژ حساب خود به مبلغ 1000 دلار و همچنین انجام حداقل 100 لات معامله در طول مدت مسابقه در قرعه کشی زنده این بخش از مسابقات شرکت کنند.

شیوه کسب درآمد دلاری به صورت ماهیانه از حساب دمو در بروکر لایت فارکس چیست؟

معامله گرانی که می خواهند بدون ریسک صاحب درآمد دلاری به مبلغ بیش از 1000 دلار در ماه شوند می توانند در مسابقات ماهیانه که در حساب دمو در لایت فارکس برگزار می شود، شرکت کنند.

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص کسب درآمد دلاری می توانید با واحد کارشناسان پشتیبانی فارکس در واتس آپ و تلگرام تماس بگیرید.

نظرات (2)
  1. مسابقه لایت فارکس توی حساب دمو انجام میشه؟

    • با سلام. بله شما می توانید در مسابقه دمو لایت فارکس شرکت کنید.

درج نظر