برداشت تون از تبدیل ⬆️آموزش برداشت TON از صرافی تبدیل [به تون کیپر + My Ton Wallet]

10 اکتبر 2024 -

برداشت تون از تبدیل چگونه انجام می شود؟

 

برای انجام تراکنش ها در شبکه TON [سواپ رمزارز، برداشت رمز ارز و…] نیازمند ارز دیجیتال “TON” هستیم؛ با پشتیبانی از شبکه تون در «صرافی تبدیل» کاربران می توانند به راحتی “تن کوین” های خود را به ولت بزنند.

برداشت تون از تبدیل با تایید 6 بلاک روی شبکه «Telegram Open Network» با مدت زمان معقول [بر اساس ترافیک شبکه] و کارمزد 0.18 تون انجام می شود!

برداشت از تبدیل روی شبکه تون، پل ارتباطی کاربران این صرافی به دنیای غیرمتمرکز (Defi) این شبکه است؛ با آموزشی که در ادامه ارائه داده ایم، می توانید رمز ارز تون را به تمام کیف پول هایی که از آن پشتیبانی می کنند ارسال نمایید.

برداشت تون از تبدیل

نام صرافی تبدیل (Tabdeal)
برداشت تون از تبدیل از طریق برداشت ارز دیجیتال
شبکه های انتقال تون از تبدیل بلاکچین TON
کارمزد برداشت تون از تبدیل 0.18 تون کوین

 

آموزش برداشت تون از تبدیل

 

کاربران برای برداشت تون از تبدیل، ابتدا باید کیف پول مقصد [مانند Tonkeeper یا My Ton Wallet یا…] را ایجاد کرده باشند؛ دقت داشته باشید همه کیف پول های ارز دیجیتال از «رمزارز تون» پشتیبانی نمی کنند!

پس از تعیین مقصد ارز دیجیتال تون، در صرافی تبدیل [طبق تصویر زیر] از بخش “داشبورد” روی دکمه “برداشت” بزنید و سپس گزینه “ارز دیجیتال” را انتخاب کنید.

آموزش برداشت تون از تبدیل
آموزش برداشت تون از تبدیل

 

مرحله 1: انتخاب رمزارز Ton

در صفحه برداشت، ابتدا از منوی کشویی “انتخاب ارز” برای انتخاب رمز ارز “تن کوین” یا “TON“، از کادر جستجو یکی از عبارت های ذکر شده را جستجو کنید؛ سپس روی رمزارز «تن کوین/TON» کلیک کنید.

برداشت تون از تبدیل
برداشت تون از تبدیل؛ انتخاب تون

 

مرحله 2: تعیین شبکه برداشت تون از تبدیل

سپس برای تعیین شبکه انتقال [که برای ارز تون فقط شبکه TON وجود دارد] از منوی کشویی “شبکه انتخابی” دکمه فعال سازی “TON” را بزنید.

برداشت تون از تبدیل
برداشت تون از تبدیل؛ تعیین شبکه

 

مرجله 3: آدرس مقصد برداشت تون از تبدیل

سپس آدرس کیف پول مقصد [تون کیپر یا…] از بخش “Receive” کپی کنید و در کادر “آدرس مقصد” وارد نمایید؛ در صورتی که کیف پولتان “کد ممو” داشت، وارد نمایید؛ وگرنه کادر “آدرس ممو” را با «عدد 1» پر کنید و فرایند برداشت را تکمیل نمایید.

برداشت تون از تبدیل
برداشت تون از تبدیل (آدرس مقصد)

 

💡نظر کارشناس درباره برداشت برداشت تون از صرافی تبدیل

 

این روز ها بسیاری از فعالان بازار کریپتو، برای دریافت ایردراپ یا شرکت در ایردراپ های جدید شبکه تلگرام، نیاز به جابجایی رمزارز تون دارند؛ صرافی تبدیل یکی از بهترین انتخاب ها برای این جابجایی است.

در این مطلب به آموزش نحوه برداشت تون از تبدیل و نکات مهم پیرامون این فرایند پرداخته شد؛ دقت داشته باشید واریز و برداشت رمزارز تون، در برخی کیف پول ها نیاز به «ممو کد» دارد.

سوالات متداول

برداشت تون از تبدیل شامل کارمزد می شود؟

بله، اما صرافی در تعیین کارمزد برداشت تون از تبدیل دخالتی ندارد و کارمزد بر اساس قوانین بلاکچین تون تعیین می شود.

برداشت تون از تبدیل فقط از بلاکچین تون ممکن است؟

بله، برداشت رمزارز تون از صرافی تبدیل و سایر صرافی ها فقط از بلاکچین تون امکان پذیر است.

درج نظر