انتقال از تون کیپر به صرافی تبدیل [ارتباط با شبکه TON] ⬇️واریز از تون کیپر به تبدیل

01 اکتبر 2024 -

انتقال از تون کیپر به تبدیل

 

در این بازه زمانی که ایردراپ های تلگرامی «ترند» هستند، کاربران به دنبال راهی برای «نقد کردن» جوایز خود می باشند؛ یکی از بهترین راه ها برای برداشت ایردراپ های «TON» انتقال از تون کیپر به تبدیل می است.

«انتقال از تون کیپر به تبدیل» بر اساس تایید بلاک های شبکه TON توسط صرافی تبدیل و دریافت دارایی های مبتنی بر شبکه «Telegram Open Network» است؛ که از طریق ایجاد «آدرس کیف پول» مخصوص برای رمزارز های بلاکچین تون انجام می شود!

صرافی برای واریز از تون کیپر به تبدیل، هزینه کارمزد دریافت نخواهد کرد؛ تنها کارمزد در کیف پول «Tonkeeper» هنگام برداشت [به مقصد کیف پول تبدیل] بر اساس هزینه های بلاکچین TON از مبلغ کل کسر خواهد شد.

فرایند انتقال از تون کیپر به صرافی تبدیل، به طور کلی برای واریز رمز ارز [مخصوص شبکه TON] به «کیف پول صرافی تبدیل» است؛ در ادامه به آموزش واریز از Tonkeeper به صرافی Tabdeal پرداخته ایم.

انتقال از تون کیپر به تبدیل

نام صرافی تبدیل
نام کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)
شبکه انتقال  تون
رمز ارز تمام رمز ارز های شبکه TON

 

آموزش واریز از تون کیپر به تبدیل

 

تمام ارز های دیجیتال که روی “شبکه تون” لیست می شوند؛ از طریق روش «واریز از تون کیپر به تبدیل»، برای نقد کردن این دارایی ها در صرافی تبدیل قابل دریافت هستند.

برای انتقال از تون کیپر به صرافی تبدیل، باید ابتدا «رمزارز انتقالی» را مشخص نمایید؛ سپس «آدرس والت مخصوص» برای رمزارز مورد نظر در صرافی تبدیل ایحاد کنید؛ برای این کار طبق آموزش زیر پیش بروید.

 

قدم 1: ورود به صفحه واریز صرافی تبدیل

پس از ورود به حساب کاربری در تبدیل، از قسمت بالای صفحه “داشبورد” روی دکمه “واریز” کلیک نمایید؛ سپس گزینه “ارز دیجیتال” را انتخاب کنید، تا به صفحه واریز به صرافی تبدیل منتقل شوید.

انتقال از تون کیپر به تبدیل
انتقال از تون کیپر به تبدیل (صفحه واریز)

 

قدم 2: انتخاب ارز دیجیتال برای ایجاد آدرس صرافی تبدیل

در صفحه واریز از منوی “انتخاب ارز” رمز ارز مورد نظر برای انتقال از تون کیپر [مثلا کوین TON] به صرافی تبدیل را انتخاب نمایید؛ سپس از منوی “شبکه انتخابی” شبکه “TON” را انتخاب کنید و روی دکمه “درخواست آدرس کیف پول” بزنید.

واریز از تون کیپر به تبدیل
واریز از تون کیپر به تبدیل؛ ساخت آدرس

با این کار یک «آدرس کیف پول» مخصوص کوین TON در صرافی تبدیل برای حساب کاربری خود ساخته اید؛ دقت داشته باشید «آدرس MEMO» که شناسه اختصاصی شما برای واریز است را برای انتقال از تون کیپر نیاز دارید.

 

قدم 3: انتقال از تون کیپر به صرافی تبدیل

آدرس کیف پول [مخصوص به کوین TON در صرافی تبدیل] را از بخش «Send» والت “Tonkeeper” در کادر “Recipient” و «آدرس MEMO یا Comment» را در کادر “Comment” وارد نمایید؛ سپس فرایند واریز را تکمیل کنید.

 

انتقال از تون کیپر به صرافی تبدیل
انتقال از تون کیپر به صرافی تبدیل

 

💡نظر کارشناس درباره انتقال از تون کیپر به تبدیل

 

صرافی تبدیل یکی از راه های نقد کردن دارایی ها از شبکه TON است؛ با این آموزش می توانید تمام رمز ارز های شبکه TON را از تون کیپر به صرافی تبدیل واریز کنید.

در این مطلب آموزش انتقال از تون کیپر به صرافی تبدیل را به ساده ترین روش ارائه کردیم؛ دقت داشته باشید برای هر رمز ارز باید آدرس کیف پول و کامنت مخصوص بسازید.

سوالات متداول

انتقال از تون کیپر به تبدیل شامل کارمزد از تبدیل می شود؟

خیر، صرافی تبدیل برای واریز از تون کیپر کارمزد نمی گیرد، تنها هزینه این انتقال در کیف پول تون کیپر، هنگام ارسال است.

مدت زمان واریز از تون کیپر به تبدیل چقدر است؟

بستگی به تعداد بلاک مورد نیاز برای تایید در صرافی تبدیل و شرایط شبکه هنگام واریز از تون کیپر به تبدیل دارد.

درج نظر