خرید کالا نوبیتکس 💵اعتبار خرید نوبیتکس با وثیقه رمزارزی [تا سقف 50 میلیون تومان]

22 سپتامبر 2024 -

خرید کالا نوبیتکس چیست؟

 

خدمات و امکانات جدید به صورت مستمر به «صرافی نوبیتکس» در حال اضافه شدن است؛ در سرویس جدید نوبیتکس، کاربران می توانند در ازای وثیقه رمزارزی «اعتبار خرید کالا» دریافت کنند.

خرید کالا نوبیتکس با دریافت اعتبار [یا وام خرید کالا] از سرویس دهنده های نوبیتکس [موسسات مالی] با قرار دادن «وثیقه رمزارزی»  تا سقف “50,000,000 تومان” است؛ که با همکاری بیش از 8000 فروشگاه معتبر سرویس دهی می کند!

وثیقه نوبیتکس چیست؟ کاربران می توانند تنها با ضمانت رمزارز های USDT ،USUC ،DAI ،BTC ،ETH ،DOGE ،SHIB و FTM [در آینده کوین های بیشتری اضافه می شود]، بدون ضامن و چک و سفته اعتبار دریافت کنند.

مدت زمان تسویه اعتبار خرید کالا نوبیتکس، بین 30 الی 60 روز است؛ که به انتخاب کاربر تعیین می شود؛ این سرویس در دسته بندی “نوبیفای” که مربوط به «استخر مشارکت نوبیتکس» و سایر خدمات دیفای است، ارائه می گردد.

خرید کالا نوبیتکس

نام صرافی  نوبیتکس
خرید کالا نوبیتکس با دریافت اعتبار نوبیتکس
اعتبار خرید نوبیتکس وثیقه رمزارز
وثیقه نوبیتکس ETH ،BTC ،FTM ،USDT و…

 

آموزش اعتبار خرید نوبیتکس

 

سرویس خرید کالا نوبیتکس از خدمات جدید این صرافی است؛ که در آینده قطعا توسعه خواهد یافت، نوبیتکس این خدمات را با همکاری «موسسات مالی» مانند “تارا” انجام می دهد.

سرویس اعتبار خرید نوبیتکس، طوری طراحی شده است، که کمترین اطلاعات از «حساب کاربری» افراد در دسترس «سرویس دهنده» باشد؛ در این خدمات نوبیتکس فقط «وثیقه» را نگهداری می کند و واسطه میان کاربر و  سرویس دهنده است.

با دریافت اعتبار، وثیقه رمزارز در نوبیتکس داخل «کیف پول وثیقه» قفل می شود؛ همچنین دریافت اعتبار خرید نوبیتکس با فرمول «نسبت ارزش» محاسبه می گردد، که نسبت ارزش موجودی کیف پول وثیقه و مبلغ دریافتی است.

امکان لیکوئید شدن دارایی در این سرویس نیز وجود دارد؛ «نسبت ارزش» به صورت مستمر در حال محاسبه است و در ازای هر واحد اعتبار، باید 1.3 رمزارز وثیقه گذاری شود.

در صورتی که ارزش ریالی وثیقه به نسبت اعتبار خرید نوبیتکس به 1.1 برسد؛ ایمیل افزایش وثیقه دریافت خواهید کرد و اگر نسبت ارزش 1.05 وثیقه رمزارزی باشد، به صورت خودکار تبدیل به ریال [لیکوئید] می شود!

همچنین در صورت دیر کرد یا عدم پرداخت «اقساط بدهی»، سرویس دهنده [مثلا تارا] می تواند وثیقه رمزارزی شما را در ازای قسط بدهی، تبدیل به ریال کند.

جهت دریافت اعتبار خرید نوبیتکس باید طبق آموزش زیر به صورت قدم به قدم پیش بروید.

 

قدم 1: صفحه خرید کالا نوبیتکس

پس از ورود به «حساب کاربری» از بخش “داشبورد” منوی سمت راست صفحه را باز کنید و سپس از زیر منوی «نوبیفای» روی “خرید کالا نوبیتکس” کلیک نمایید.

خرید کالا نوبیتکس
صفحه خرید کالا نوبیتکس

 

قدم 2: فعال سازی سرویس اعتبار خرید نوبیتکس

پس از ورود به صفحه «خرید کالا نوبیتکس» برای فعال سازی سرویس، از قسمت بالای صفحه [سمت چپ] روی دکمه “دریافت اعتبار خرید کالا” کلیک کنید.

اعتبار خرید نوبیتکس
فعال سازی سرویس اعتبار خرید نوبیتکس

 

قدم 3: انتخاب سرویس دهنده در نوبیتکس

در این صفحه لیست سرویس دهنده های اعتبار خرید نوبیتکس را مشاهده می کنید [در حال حاضر فقط تارا سرویس دهنده است]؛ پس از مطالعه سرویس ها، برای وثیقه گذاری روی دکمه “دریافت اعتبار” بزنید.

پنجره قوانین سرویس دهی برای شما نمایش داده می شود، می توانید از طریق لینک “قوانین فعالسازی سرویس اعتبار” تمام بند های قانون این سرویس را مطالعه کنید و سپس روی دکمه “قوانین را می پذیرم” کلیک نمایید.

خرید کالا نوبیتکس
خرید کالا نوبیتکس؛ انتخاب سرویس دهنده در نوبیتکس

 

قدم 4: پیامک تایید سرویس اعتبار خرید نوبیتکس

پس از پذیرش قوانین، پنجره «افشای ریسک لیکوئید شدن» به شما نمایش داده می شود؛ پس از تایید «پذیرش ریسک» کد تایید 6 رقمی از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد، کد را وارد کنید و دکمه “تایید” را بزنید.

اعتبار خرید نوبیتکس
پیامک تایید سرویس اعتبار خرید نوبیتکس

 

قدم 5: وثیقه نوبیتکس برای دریافت اعتبار

سرویس اعتبار خرید نوبیتکس برای شما فعال شده است، در این صفحه می توانید، با «تعیین مقدار اعتبار خرید» میزان «ارزش وثیقه رمزارزی» را مشاهده کنید و برای دریافت اعتبار، روی دکمه «انتقال کسری وثیقه» کلیک نمایید.

وثیقه نوبیتکس
وثیقه نوبیتکس برای دریافت اعتبار

 

💡نظر کارشناس درباره اعتبار خرید نوبیتکس

 

سرویس خرید کالا نوبیتکس یک نوآوری در این صرافی است، که از تیر ماه 1403 ارائه شد؛ این خدمات در حال توسعه می باشد و کاربران می توانند رمز ارز های خود را در این سرویس برای خرید کالا وثیقه گذاری کنند.

مقدار حداقل وثیقه به طرزی مشخص شده است، که نقطه لیکوئید شدن برابر با مقدار اعتبار دریافتی باشد؛ در این مطلب صفر تا صد نحوه دریافت «اعتبار خرید کالا نوبیتکس» را آموزش دادیم.

برای معامله در نوبیتکس با کد تخفیف دائمی در کارمزد معاملات، می توانید با کارشناسان ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی تلگرام

سوالات متداول

اعتبار خرید نوبیتکس چگونه قابل دریافت است؟

با وثیقه رمزارز های مشخص شده، می توانید از سرویس خرید کالا نوبیتکس استفاده کنید.

حداقل اعتبار خرید نوبیتکس چقدر است؟

حداقل اعتبار خرید نوبیتکس با وثیقه 650 هزار تومان، معادل 500 هزار تومان است.

درج نظر