برنامه دو عاملی نوبیتکس (Two Factor Authentication) 🔒فعال سازی شناسایی دو عاملی در نوبیتکس [برنامه + نحوه دریافت کد]

21 سپتامبر 2024 -

کد دو عاملی نوبیتکس چیست؟

 

امنیت دارایی ها و حساب کاربری “مشتریان” برای «صرافی نوبیتکس» اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا حجم تراکنش ها در این صرافی بالاست؛ بنابراین برای ارتقا سطح امنیت حساب، «فعالسازی شناسایی دو عاملی در نوبیتکس» امری واجب است.

کد دو عاملی نوبیتکس یک “تاییدیه 6 رقمی” یکبار مصرف [به عنوان تامین لایه دوم امنیت] است؛ که علاوه بر «رمز عبور» برای ورود به حساب لازم است؛ این کد از طریق “برنامه دو عاملی نوبیتکس” و پیامک [در موبایل] و افزونه (Extension) در کامپیوتر دریافت می شود.

با فعالسازی رمز دو عاملی نوبیتکس برای علاوه بر “ورود به حساب کاربری“، فرایند برداشت ریالی نوبیتکس و رمزارز نیز، به تایید با شناسایی دو عاملی نیاز دارد؛ به همین دلیل «امنیت حساب کاربری» را  دو چندان می کند.

کد دو عاملی نوبیتکس

نام صرافی نوبیتکس
کد دو عاملی نوبیتکس افزایش امنیت حساب نوبیتکس
رمز دو عاملی نوبیتکس کد یکبار مصرف 6 رقمی
زمان انقضای شناسایی دو عاملی نوبیتکس هر 1 دقیقه

 

نحوه فعال سازی کد دو عاملی در نوبیتکس

 

فعال سازی کد شناسایی دو عاملی در نوبیتکس، یک فرایند بسیار ساده است؛ که ابتدا در حساب کاربری، قابلیت تایید دو عاملی را فعال می کنید؛ سپس برای «نحوه دریافت کد دو عاملی نوبیتکس» طبق مراحل زیر پیش می روید.

  • ورود به حساب کاربری
  • فعال سازی کد دو عاملی نوبیتکس
  • دریافت کد دو عاملی نوبیتکس در کامپیوتر
  • دریافت از طریق برنامه دو عاملی نوبیتکس

 

کد شناسایی دو عاملی در نوبیتکس

نحوه فعال سازی شناسایی دو عاملی در نوبیتکس، از طریق ورود به “حساب کاربری” انجام می شود؛ پس از ورود از منوی سمت راست صفحه، روی گزینه “امنیت” کلیک نمایید.

نحوه فعال سازی کد دو عاملی در نوبیتکس
نحوه فعال سازی کد دو عاملی در نوبیتکس؛ صفحه امنیت

پس از ورود به صفحه «امنیت» از بخش “کد شناسایی دو عاملی” روی دکمه “فعال سازی” کلیک نمایید؛ سپس وارد مرحله دانلود برنامه دو عاملی نوبیتکس می شوید [لینک دانلود در صفحه موجود است].

کد شناسایی دو عاملی در نوبیتکس
برنامه دو عاملی نوبیتکس؛ اپلیکیشن دو عاملی نوبیتکس

 

دریافت کد دو عاملی نوبیتکس

نحوه دریافت کد شناسایی دو عاملی نوبیتکس [در موبایل]، توسط «اسکن QR Code» مخصوص حساب کاربری شما، از داخل اپلیکیشن دو عاملی نوبیتکس [Google Authenticator] میسر می شود.

دریافت کد دو عاملی نوبیتکس
دریافت کد دو عاملی نوبیتکس؛ اسکن QR کد

پس از اسکن QR روی دکمه “ادامه” کلیک نمایید، به این صورت کد دو عاملی نوبیتکس در اپلیکیشن “Google Authenticator” اضافه خواهد شد؛ سپس در مرحله 3 کد تایید پیامک [6 رقمی] و «کد دو عاملی نوبیتکس» را وارد کنید و دکمه “ادامه” را بزنید.

دریافت کد دو عاملی نوبیتکس
پیامک تایید دریافت کد دو عاملی نوبیتکس

در مرحله 4 «کد بازیابی شناسایی دو عاملی» برای حساب کاربری شما ایجاد می شود؛ پیشنهاد می کنیم، این کد را  روی «کاغذ» یادداشت کنید و نگه دارید؛ در صورتی که تلفن شما گم شود، از این کد برای بازیابی اکانت نوبیتکس استفاده می کنید.

دریافت کد دو عاملی نوبیتکس
دریافت کد دو عاملی نوبیتکس؛ کد بازیابی

 

برنامه دو عاملی نوبیتکس

اپلیکیشن دو عاملی نوبیتکس برای اندروید و اپل را می توانید از طریق «Google Play» یا «کافه بازار» و «App Store» دانلود و نصب کنید؛ لینک دانلود مستقیم نسخه اندروید و آبفون/IOS را در زیر قرار داده ایم.

لینک دانلود برنامه دو عاملی نوبیتکس برای آیفون

لینک دانلود برنامه دو عاملی نوبیتکس برای اندروید

لینک دانلود برنامه دو عاملی نوبیتکس برای اندروید از کافه بازار

برای دریافت کد دو عاملی از کامپیوتر می توانید با استفاده از افزونه های «Google Authenticator» برای مرورگر “کروم” و “فایرفاکس” کد دو عاملی نوبیتکس را دریافت کنید.

 

💡نظر کارشناس درباره تایید دو عاملی نوبیتکس

 

برای ارتقای سطح امنیت حساب کاربری در نوبیتکس، بهتر است کد شناسایی دو عاملی در نوبیتکس را فعال کنید؛ به این ترتیب بدون تایید دو عاملی، هیچکس نمی تواند وارد حساب شما شود.

در این مطلب نحوه فعال سازی کد دو عاملی در نوبیتکس را آموزش دادیم؛ برای ثبت نام با کد دعوت تیم دیجی تریدرز و دریافت تخفیف در کارمزد معاملات به کارشناسان ما در تلگرام پیام دهید.

پشتیبانی تلگرام

سوالات متداول

کد دو عاملی نوبیتکس چگونه امنیت حساب را بر قرار می کند؟

با فعال سازی آن، برای ورود به حساب و برداشت از حساب نیازمند تایید دو عاملی نوبیتکس خواهید بود.

استفاده از کد شناسایی دو عاملی نوبیتکس در موبایل بهتر است یا مرورگر ویندوز؟

تلفن همراه بیشتر در دسترس است و پیشنهاد می شود از برنامه دو عاملی نوبیتکس در موبایل استفاده کنید.

درج نظر