آموزش انتقال از نوبیتکس به تراست ولت ☑️واریز از تراست ولت به نوبیتکس

18 سپتامبر 2024 -

انتقال از نوبیتکس به تراست ولت

 

انتقال دارایی های دیجیتال [کریپتو کارنسی] از «صرافی نوبیتکس» به کیف پول غیر متمرکز (DEX) تراست ولت (Trust Wallet) کار بسیار ساده ای است؛ شبکه های «انتقال از نوبیتکس به تراست ولت» این جابجایی را انجام خواهند داد.

انتقال رمز ارز از نوبیتکس به تراست ولت، بسته به «کوین یا توکن» انتخاب شده شما با پشتیبانی صرافی نوبیتکس و کیف پول تراست ولت از شبکه های انتقال (بلاکچین) انجام پذیر است.

به عنوان مثال “تون کوین” در واریز از نوبیتکس به تراست ولت، با شبکه «TON» قابل انتقال نیست؛ زیرا بلاکچین تون در کیف پول تراست ولت پشتیبانی نمی شود.

همچنین انتقال از تراست ولت به نوبیتکس نیز با رعایت نکات مربوط به جابجایی دارایی با بلاکچین [بدون محدودیت] انجام می شود؛ اما سقف برداشت نوبیتکس بر اساس سطوح کاربری این صرافی متفاوت است.

در ادامه مطلب به آموزش تصویری نحوه انتقال از نوبیتکس به تراست ولت و بالعکس پردخته ایم.

انتقال از نوبیتکس به تراست ولت

نام صرافی نوبیتکس
واریز از نوبیتکس به تراست ولت از طریق بلاکچین
محدودیت انتقال از نوبیتکس به تراست ولت بر اساس سطوح کاربری
ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس با فناوری بلاکچین
محدودیت واریز  ندارد

 

آموزش انتقال ارز از نوبیتکس به تراست ولت

 

برای خارج کردن رمز ارز ها از صرافی نوبیتکس به «آدرس کیف پول تراست ولت»، نیازمند دقت در انتخاب «شبکه برداشتی» هستید؛ تنوع انتقال رمزارز از نوبیتکس به تراست ولت بالا است.

بیش از 100 ارز دیجیتال برای انتقال از نوبیتکس به تراست ولت وجود دارد؛ کاربران ابتدا باید شبکه های انتقال برای «کوین مورد نظر» در نوبیتکس را بررسی کنند؛ سپس طبق مراحل زیر پیش بروند.

برای انتقال پول از نوبیتکس به تراست ولت، وارد “حساب کاربری” صرافی نوبیتکس شوید؛ سپس از منوی سمت راست در بخش “داشبورد” روی گزینه “برداشت” کلیک نمایید.

آموزش انتقال ارز از نوبیتکس به تراست ولت
آموزش انتقال ارز از نوبیتکس به تراست ولت؛ صفحه برداشت

 

قدم 1: تعیین کوین برای انتقال

در صفحه برداشت از سر برگ “رمز ارز” ابتدا کوین یا توکن مورد نظر را، از منوی کرکره ای “رمزارز خود را انتخاب کنید” مشخص نمایید؛ با انتخاب کوین مقدار موجودی شما و “مقدار قابل برداشت” نمایش داده می شود.

واریز از نوبیتکس به تراست ولت
واریز از نوبیتکس به تراست ولت؛ انتخاب کوین

 

قدم 2: شبکه انتقال نوبیتکس به تراست والت

پس از انتخاب کوین، برای اطلاع از شبکه های قابل انتقال در نوبیتکس [برای ارز دیجیتال مدنظر] را منوی “شبکه برداشت” کلیک نمایید؛ همچنین در کیف پول تراست ولت نیز این شبکه را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را به تراست ولت اضافه کنید.

شبکه انتقال نوبیتکس به تراست والت
شبکه انتقال نوبیتکس به تراست والت

 

قدم 3: واریز از نوبیتکس به تراست ولت

پس از انتخاب شبکه برداشتی [با اطمینان از پشتیبانی شبکه در تراست ولت]، آدرس کیف پول تراست ولت را در کادر “آدرس مقصد” Paste کنید؛ به عنوان مثال در تصویر زیر انتقال “ETH” از نوبیتکس انجام شده است.

با توجه به شبکه برداشتی، که «آربیتروم» است؛ باید در کیف پول «تراست ولت» نیز روی شبکه “Arbitrume one” آدرس کیف پول بسازید.

واریز از نوبیتکس به تراست ولت
واریز از نوبیتکس به تراست ولت؛ آدرس مقصد

 

 

آموزش انتقال از تراست ولت به نوبیتکس

 

برای «ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس»، باید دقت داشته باشید؛ بلاکچین کوین مورد نظر در کیف پول تراست ولت، در صرافی نوبیتکس هم پشتیبانی می شود یا خیر؟

بنابراین ابتدا باید از صرافی نوبیتکس، بررسی کنید؛ که رمزارز شما در تراست ولت، قابلیت ارسال از بلاکچین مورد نظر را دارد یا خیر، سپس طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

گام 1: انتخاب کوین برای واریز

جهت انتقال از تراست ولت به نوبیتکس، در صفحه “واریز” از سر برگ “رمز ارز” کوین یا توکن مورد نظر را، از منوی کرکره ای “رمزارز خود را انتخاب کنید” پیدا کنید.

آموزش انتقال از تراست ولت به نوبیتکس
آموزش انتقال از تراست ولت به نوبیتکس؛ انتخاب کوین

 

گام 2: ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس

پس از تعیین کوین، شبکه های قابل انتقال به نوبیتکس [برای ارز دیجیتال مدنظر] را از منوی “شبکه برداشت” تعیین کنید؛ سپس روی دکمه “ایجاد آدرس واریز” کلیک نمایید.

به عنوان مثال در این تصویر یک آدرس مقصد کیف پول برای BNB روی بلاکچین BEP20 (BSC) ایجاد کرده ایم؛ در تراست ولت نیز برای انتقال باید از همین کوین روی شبکه BSC واریز کنید.

ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس
ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس

 

گام 3: واریز از تراست ولت به نوبیتکس

پس از ایجاد آدرس مقصد، هنگام واریز از تراست ولت به نوبیتکس، آدرس را در کادر “Type Or Paste A Valid Address” بنویسید یا “Paste” کنید؛ سپس واریز را انجام دهید.

واریز از تراست ولت به نوبیتکس
واریز از تراست ولت به نوبیتکس

 

💡نظر کارشناس درباره انتقال از تراست ولت به نوبیتکس

 

انتقال از تراست ولت به نوبیتکس و بالعکس، برای جابجایی رمز ارز های کاربران بین این کیف پول ها، فرایند بسیار ساده ای است؛ نکته حائز اهمیت ایجاد آدرس مقصد درست در نوبیتکس [برای واریز] و تراست ولت [برای برداشت] است.

در این آموزش ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس و واریز از نوبیتکس به تراست ولت را به زبان ساده و نکات تکمیلی توضیح دادیم؛ بنابراین برای انتقال دارایی ها بین کیف پول هایتان کافی است به این مطلب مراجعه نمایید.

سوالات متداول

انتقال از نوبیتکس به تراست ولت از چه شبکه هایی امکان پذیر است؟

شبکه هایی که هم نوبیتکس و هم تراست ولت از آن پشتیبانی می کنند.

ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس چگونه انجام می شود؟

با ساخت آدرس کیف پول مخصوص در صرافی نوبیتکس و ارسال ارز از تراست ولت به نوبیتکس، انجام می شود.

درج نظر