آموزش واریز شناسه دار در نوبیتکس 💳سقف واریز شناسه دار نوبیتکس (سطوح 1 و 2 و 3)

17 سپتامبر 2024 -

واریز شناسه دار در نوبیتکس چیست؟

 

انتقال دارایی برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال، از طریق «واریز ریالی به نوبیتکس» به 2 روش امکان پذیر است؛ که یکی از این روش ها «واریز شناسه دار در نوبیتکس» است.

واریز شناسه دار در نوبیتکس برای واریز مبالغ بیش از 25 میلیون تومان به حساب نوبیتکس، با ایجاد «شناسه واریز» برای [شماره شبا] کارت های مبدا است؛ که از طریق «اینترنت بانک و همراه بانک» یا «مراجعه حضوری به شعب » قابل انجام می باشد.

واریز شناسه دار نوبیتکس راه حلی برای پرداخت بیش از 25میلیون تومان، بعد از پر شدن سقف واریز شتابی در «صرافی نوبیتکس» است؛ این روش برای هر کارت بانکی که به صرافی معرفی کرده اید، تا سقف مشخص شده انجام پذیر است.

واریز شناسه دار در نوبیتکس

نام صرافی نوبیتکس
واریز ریالی درگاه شتابی و واریز شناسه دار
واریز شناسه دار به نوبیتکس از طریق ساخت شناسه واریز
سقف واریز شناس دار در نوبیتکس تا 5 میلیارد تومن در روز

 

آموزش واریز شناسه دار در نوبیتکس

 

در صورتی که با استفاده از «درگاه شتابی» 25 میلیون تومان واریز موفق به صرافی نوبیتکس داشته باشید؛ می توانید از قابلیت «واریز شناسه دار نوبیتکس» استفاده کنید.

سقف واریز شناسه دار نوبیتکس نوبیتکس روزانه تا مبلغ 5/000/000/000 تومان است، که ممکن است با واریز مبالغ زیاد شامل محدودیت 72 ساعته برداشت رمز ارز شوید.

سقف واریز شناسه دار نوبیتکس

جهت انجام واریز شناسه دار برای هر کارت بانکی، ابتدا باید شماره کارت خود را در «اطلاعات بانکی» از صفحه “پروفایل من” به صرافی نوبیتکس اضافه نمایید.

سپس با ایجاد «شناسه واریز» می توانید از طریق اپلیکیشن های همراه بانک یا عابر بانک و مراجعه حضوری به شعب، واریز مبالغ بالا را انجام دهید؛ در ادامه به نحوه واریز شناسه دار در نوبیتکس پرداخته ایم.

مرحله 1: ورود به صفحه واریز

برای انجام «واریز شناسه دار به نوبیتکس» پس از ورود به حساب “کاربری“، از بخش “داشبورد” منوی سمت راست روی گزینه “واریز” کلیک نمایید؛ تا وارد صفحه واریز شوید.

آموزش واریز شناسه دار در نوبیتکس
آموزش واریز شناسه دار در نوبیتکس؛ صفحه واریز

 

مرحله 2: واریز شناسه دار نوبیتکس (دریافت شناسه)

سپس از سر برگ های بالای صفحه، روی گزینه “شناسه دار” بزنید و در این بخش، «کارت بانکی» مد نظرتان را انتخاب نمایید؛ سپس روی دکمه “ایجاد شناسه واریز” کلیک نمایید.

واریز شناسه دار نوبیتکس
واریز شناسه دار نوبیتکس (ساخت شناسه واریز)

 

مرحله 3: نحوه واریز شناسه دار در نوبیتکس

به همراه ساخت شناسه واریز کارت بانکی از نوبیتکس، اطلاعات کارت مقصد [شماره شبا، شماره حساب و بانک مقصد] نیز به شما نمایش داده می شود.

می توانید با استفاده از همراه بانک و عابر بانک یا مراجعه حضوری، مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید؛ پس از واریز نیازی نیست به مجموعه نوبیتکس اطلاع دهید.

نحوه واریز شناسه دار در نوبیتکس
دریافت شناسه واریز و اطلاعات کارت مقصد در واریز شناسه دار نوبیتکس

 

💡نظر کارشناس در مورد واریز شناسه دار به نوبیتکس

 

واریز شناسه دار نوبیتکس متعلق به حساب های سطح یک و دو که سقف واریز شتابی آن ها [یعنی 25 میلیون تومان] پر شده است و کاربران سطح 3 نوبیتکس می باشد.

واریز شناسه دار در نوبیتکس، متشکل از مراحل ساده است، که در این آموزش ارائه کردیم؛ جهت اطلاع از روش واریز رمز ارز به نوبیتکس می توانید سایر مطالب دیجی تریدرز را مطالعه کنید.

سوالات متداول

شرایط واریز شناسه دار نوبیتکس برای حساب های کاربری چیست؟

سطح یک و دو باید سقف واریز شتابی را پر کرده باشند و یا سطح 3 کاربری باشند.

سقف واریز شناسه دار نوبیتکس چقدر است؟

تا شهریور تابسان 1403 سقف واریز شناسه دار در نوبیتکس معادل 5 میلیارد تومان است.

درج نظر