سقف برداشت نوبیتکس (روزانه)💰حداکثر برداشت از نوبیتکس و محدودیت های آن [ریالی + تتر]

13 سپتامبر 2024 -

سقف برداشت نوبیتکس (ریالی و رمز ارز)

 

قوانین واریز و برداشت در سطح جهان و کشور ایران برای مجموعه های ارائه دهنده خدمات مالی مانند «صرافی نوبیتکس» یک امر ضروری است؛ بنابراین بررسی موضوع «سقف برداشت نوبیتکس» به ریال و رمز ارز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

سقف برداشت ریالی از نوبیتکس بنا بر «سطوح کاربری» [از 1 تا 3] در بازه های 24 ساعته بین 50 میلیون تا 1 میلیارد تومان است [طبق آخرین بروزرسانی سال 1403] و در بازه ماهانه بین 1/5 تا 30 میلیارد تومان است!

ثبت نام در Nobitex

همچنین «سقف برداشت رمز ارز در نوبیتکس» نیز، بر اساس سطوح کاربری در روز از 1 میلیون تومان تا 1 میلیارد تومان می باشد؛ در بازه 1 ماه نیز از مبلغ 30 میلیون تومان تا 30 میلیارد تومان است!

در ادامه حداکثر برداشت رمز ارز و سقف برداشت ریالی نوبیتکس را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.

سقف برداشت نوبیتکس

نام صرافی نوبیتکس
برداشت از نوبیتکس ریال و رمزارز
سقف برداشت رمز ارز
بر اساس سطوح کاربری
حداکثر برداشت
در بازه های روزانه و ماهانه

 

حداکثر برداشت از نوبیتکس

 

همانطور که گفته شد حداکثر برداشت در نوبیتکس، بسته به سطح کاربری شما تعیین می شود؛ البته روش برداشت شما [به ریال و رمز ارز] نیز از نظر نوبیتکس دارای محدودیت جداگانه است.

سقف برداشت در نوبیتکس، علاوه بر واحد ارزی [که ریال و رمز ارز] می باشد؛ از نظر زمانی نیز در بازه «روزانه و ماهانه» سنجیده می شود؛ اگر یک روز کاری برداشت نزنید، سهمیه آن روز به روز بعد اضافه نخواهد شد.

 

سقف برداشت ریالی نوبیتکس

سقف برداشت روزانه نوبیتکس برای حساب های سطح 1 [تازه وارد] مبلغ «50 میلیون تومان» است؛ همچنین برای سطوح کاریری 2 و 3 حداکثر برداشت روزانه از نوبیتکس به ترتیب مبالغ «300 میلیون» و «1 میلیارد تومان» است.

حداکثر برداشت ریالی از نوبیتکس در بازه 1 ماه، برای سطح یک کاربری معادل «1 میلیارد و 500 میلیون تومان»، سطح کاربری 2 مبلغ «9 میلیارد تومان» و حساب های کاربری در سطوح 3 مبلغ «30 میلیارد تومان» است.

 

محدودیت برداشت نوبیتکس (72 ساعته)

سقف برداشت روزانه از نوبیتکس [با رمزارز] برای حساب های سطح 1 برابر با «1 میلیون تومان» است و برای حساب های سطح کاریری 2 تا مبلغ «200 میلیون تومان» و برای سطوح 3 کاربری «1 میلیارد» می باشد.

حداکثر برداشت رمز ارز در نوبیتکس در بازه 1 ماه، برای سطح یک کاربری معادل «30 میلیون تومان»، سطح کاربری 2 مبلغ «6 میلیارد تومان» و حساب های کاربری در سطوح سوم مبلغ «30 میلیارد» است.

بعد از برخی واریز های ریالی، بر اساس دستور پلیس فتا و دادسرای ناحیه 31، «محدودیت 72 ساعته نوبیتکس» برای جلوگیری از جرایم پولشویی و فیشینگ روی برداشت رمز ارزی بعضی حساب ها اعمال می شود.

این موضوع به معنای بلوکه شدن دارایی مشتریان نیست بلکه یک محدودیت برداشت رمزارز نوبیتکس، تنها شامل انتقال توکن است و همچنان می توانید در داخل صرافی معاملات خود را انجام دهید.

رفع محدودیت نوبیتکس به صورت اتوماتیک بعد از 72 ساعت صورت می گیرد و نیازی به اقدام دیگر وجود ندارد. همچنین می توانید با افزایش سطح خود (سطح 3) از این محدودیت خارج شوید که برای افراد عادی مناسب نیست.

نوبیتکس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران می باشد و حجم معاملات آن در برخی از مواقع از معاملات «بورس ایران» نیز بیشتر است؛ و طبیعی است که مراجع قانونی برای «پیشگیری از تخلف» ورود و خروج پول به نوبیتکس را کنترل کنند.

سقف برداشت رمز ارز در نوبیتکس
سقف برداشت رمز ارز در نوبیتکس؛ محدودیت 72ساعته

 

سقف برداشت تتر از نوبیتکس

تتر که در بازار ارز های دیجیتال حجم مبادلات بالایی دارد، طبق قوانین «سقف برداشت رمز ارز در نوبیتکس» عمل می کند؛ تنها تفاوت در میزان حداقل برداشت تتر از نوبیتکس و کارمزد شبکه های مختلف بلاکچین می باشد.

شما بعد از احراز هویت، می توانید از طریق خرید ریالی یا تبدیل رمز ارز، تتر را خریداری کنید و در بستر بلاکچین معادل «200 میلیون تومان» روزانه تتر (USDT) یا هر رمز ارز دیگری را برداشت نمایید.

برداشت رمز ارز از نوبیتکس

برداشت از نوبیتکس با رمز ارز

نحوه برداشت رمز ارز در نوبیتکس، نیازمند رعایت نکاتی است که در برداشت ریالی وجود ندارند:

برداشت رمز ارز از نوبیتکس

 

💡نظر کارشناس درباره سقف برداشت از نوبیتکس

 

صرافی نوبیتکس برای ایجاد تعادل مالی و حفظ امنیت سرمایه گذاران، اقدام به دسته بندی سطوح کاربری کرده است؛ بنابراین برای هر سطح [نسبت به تکمیل احراز هویت] سقف برداشت ریالی و رمزارز تعیین کرده است.

در این مقاله به سقف برداشت روزانه و ماهانه از نوبیتکس، از طریق برداشت ریالی و رمز ارز پرداختیم؛ در صورتی که برای اطلاع از میزان حداقل واریز و برداشت در نوبیتکس کنکجاو هستید، سایر مطالب «دیجی تریدرز» را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

بازه زمانی سقف برداشت در نوبیتکس چه مدت است؟

سقف برداشت از صرافی نوبیتکس در بازه 24 ساعت و 1 ماه در نظر گرفته شده است.

سقف برداشت روزانه از نوبیتکس با ریال و رمز ارز چقدر است؟

حداکثر برداشت رمز ارز در نوبیتکس برای 24 ساعت به اندازه 1 میلیون تومان و برای ریال 50 میلیون تومان است.

علت محدودیت برداشت رمز ارز از نوبیتکس چیست؟

پس از واریز های سنگین ریالی، برای جلوگیری از جرایم پولشویی و فیشینگ، برداشت رمز ارز از نوبیتکس با اعمال 72 ساعت محدودیت مواجه می شود.

درج نظر