اپلیکیشن نوبیتکس 📱دانلود نوبیتکس اندروید و ایفون [نصب اپ + دانلود از بازار + مایکت، اپ استور و…]

11 سپتامبر 2024 -

اپلیکیشن نوبیتکس چیست؟

 

بسیاری از معامله گران بازار ارز دیجیتال در ایران «صرافی نوبیتکس» را به عنوان پرچم دار صرافی های ایرانی می شناسند؛ نوبیتکس با توجه به تعداد کاربران [بیش از 7 میلیون نفر]، نسخه های اندروید و ایفون (IOS) “اپ Nobitex” را منتشر کرده است.

اپلیکیشن نوبیتکس یک نرم افزار برای موبایل [اندروید و ایفون] است، که استفاده از تمام امکانات صرافی نوبیتکس [اعم از خرید و فروش، انتقال تومانی و ارز دیجیتال] را برای دسترسی راحت کاربر، در موبایل امکان پذیر می کند!

«نصب و ورود به اپ نوبیتکس» بسیار ساده است و کاربران می توانند از راه های متعددی دانلود اپلیکیشن نوبیتکس را انجام دهند؛ در ادامه این پست از صرافی های ارز دیجیتال به بررسی اپلیکیشن نوبیتکس و روش های دانلود آن پرداخته ایم.

اپلیکیشن نوبیتکس

نام صرافی نوبیتکس
اپلیکیشن نوبیتکس نرم افزار موبایل صرافی
نسخه های اپ Nobitex اندروید و ایفون
دانلود اپ نوبیتکس دیجی تریدرز، کافه بازار، سیب اپ و…

 

اپلیکیشن نوبیتکس دانلود برای اندروید و ایفون

 

با دانلود اپ nobitex، مشتریان می توانند قیمت های لحظه ای یکی از بزرگترین بازار های «تتری و تومانی رمز ارز» را به راحتی از صفحه تلفن همراه خود چک کنند؛ همچنین اخبار قیمت را بلافاصله پس از «نصب اپلیکیشن نوبیتکس» دریافت نمایند.

اپلیکیشن نوبیتکس با «رابط کاربر پسند» تمامی امکانات صرافی نوبیتکس را پوشش می دهد؛ امکانات اپلیکیشن نوبیتکس شامل موارد زیر می شوند.

  • واریز و برداشت [تتر و تومان]
  • بررسی و کنترل سفارشات باز
  • بررسی بازار های نوبیتکس و جهانی
  • انجام معاملات اسپات و تعهدی و آسان در نوبیتکس
  • دسترسی به کیف پول ها و انتقال داخلی
  • دسترسی به امکانات “نوبیفای” [استخر مشارکت، ییلد فارمینگ، استیکینگ]

در ادامه به معرفی راه های دانلود اپ نوبیتکس اندروید و ایفون از منبع های معتبر مانند «کافه بازار»، «مایکت»، «سیب اپ» و… می پردازیم.

 

📱دانلود اپلیکیشن نوبیتکس برای اندروید

جهت دانلود اپلیکیشن نوبیتکس اندروید نسخه 6.2.3 [بروز رسانی می شود] از پلتفرم های کافه بازار و مایکت با حجم 38 مگابایت و بیش از «3 میلیون دانلود» می توانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

دانلود نوبیتکس از بازار نسخه بروز رسانی شده

دانلود نوبیتکس از مایکت نسخه بروز رسانی شده

 

📲اپلیکیشن نوبیتکس برای ایفون

دانلود نوبیتکس از اپ استور امکان پذیر نیست؛ اما برای دانلود اپ نوبیتکس برای ایفون [نسخه بروز رسانی شده]، از پلتفرم سب اپ با حجم 21 مگابایت و بیش از «46 هزار دانلود» می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دانلود نوبیتکس ایفون از سیب اپ [آخرین بروز رسانی]

همچنین اگر قصد دانلود اپ نوبیتکس برای ایفون را ندارید می توانید، نسخه «وب اپلیکیشن» این صرافی را [از سایت رسمی نوبیتکس] به صورت میانبر به سیستم عامل IOS اضافه نمایید و از امکانات اپلیکیشن نوبیتکس برای اپل استفاده کنید.

 

اپلیکیشن نوبیتکس ورود

برای ورود به حساب کاربری خود، پس از نصب اپلیکیشن نوبیتکس، برنامه را باز کنید و روی دکمه “ورود” کلیک نمایید؛ سپس مشخصات حساب کاربری را به همراه “کد احراز دو عاملی” وارد نمایید.

سپس برای شما یک «کد کپچا» نمایش داده می شود؛ پس از تایپ کردن کد کپچا با زدن دکمه «ورود» وارد اپلیکیشن نوبیتکس می شوید و می توانید از بخش های مختلف صرافی [تنظیمات و…] استفاده نمایید.

اپلیکیشن نوبیتکس ورود
صفحه ورود به اپلیکیشن نوبیتکس

 

احراز هویت در صرافی نوبیتکس

امکانات نوبیتکس با احراز هویت

پس از دانلود اپلیکیشن نوبیتکس، برای فعال سازی امکانات این صرافی، باید مراحل تکمیل احراز هویت در نوبیتکس را طی کنید:

احراز هویت صرافی نوبیتکس

 

💡نظر کارشناس درباره اپ صرافی نوبیتکس

 

صرافی نوبیتکس به عنوان پر کاربر ترین Exchange داخلی، برای سهولت در فعالیت بازار های ارز دیجیتال، نسخه های اندروید و ایفون را ارائه کرده است.

البته بجای دانلود نوبیتکس از اپ استور، می توانید نسخه IOS را از وبسایت «سیب اپ» دانلود نمایید و با خیال راحت استفاده کنید؛ نصب اپلیکیشن نوبیتکس روی تلفن همراه یک امر ضروری است و برای کنترل دارایی بسیار مفید می باشد.

سوالات متداول

نسخه ایفون را با دانلود نوبیتکس از اپ استور نصب می کنیم؟

خیر برای دانلود اپلیکیشن نوبیتکس برای ایفون، می توانید از طریق سیب اپ نرم افزار را نصب کنید.

اپلیکیشن نوبیتکس برای اندروید چه ویژگی هایی دارد؟

علاوه بر رابط کاربری ساده، اپ نوبیتکس اندروید تمام امکانات وبسایت صرافی نوبیتکس را دارد.

آیا اپلیکیشن نوبیتکس برای ویندوز هم وجود دارد؟

خیر نسخه کامپیوتر اپلیکیشن نوبیتکس ارائه نشده است.

درج نظر