📉مووینگ اوریج در تریدینگ ویو [آموزش اجرا + تنظیمات]

14 آگوست 2024 -

مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

 

ابزار های مختلفی با تنظیمات پیشرفته تر و ظاهر بهبود یافته در سایت تریدینگ ویو، برای تحلیل تکنیکال وجود دارند؛ یکی از پر استفاده ترین اندیکاتور ها، «مووینگ اوریج در تریدینگ ویو» می باشد.

اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو به صورت رایگان برای تحلیل تکنیکال در دسترس است؛ ویژگی های میانگین متحرک در تریدینگ ویو بهبود یافته است و نسخه های شخصی سازی شده [3SMA ،EMA و…] این ابزار پر قدرت نیز، در «Tradingview» وجود دارد.

نسخه اصلی مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، با نام Moving Average Simple در دسترس است؛ انواع دیگر مووینگ اوریج در این پلتفرم وجود دارد، که در محاسبات و نحوه عملکرد با نسخه اصلی تفاوت های جزئی دارند.

مووینگ اوریج (MA) یکی از ابزار های دنیای تحلیل است، که تقریبا با همه استراتژی ها قابل استفاده می باشد؛ در ادامه به آموزش اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو [اجرا و تنظیمات] پرداخته ایم.

مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

نام اندیکاتور مووینگ اوریج
نام پلتفرم  تریدینگ ویو
مووینگ اوریج در تریدینگ ویو Moving Average Simple
تنظبمات مووینگ اوریج بهبود در نحوه محاسبات و امکانات ظاهری

 

آموزش مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

 

مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، در تمام بازار های مالی [فارکس، سهام، کریپتو و دامیننس ها] قابل اجرا می باشد؛ پیشرفته تر شدن ویژگی های این اندیکاتور در تریدینگ ویو، بر قدرت تحلیل مووینگ اوریج افزوده است.

همچنین معامله گران می توانند از نسخه های اصلاح شده مانند «3SMA» و… در وبسایت تریدینگ ویو بدون نیاز به دانلود و نصب استفاده نمایند؛ در ادامه به آموزش نحوه اجرای مووینگ اوریج روی چارت و تنظیمات آن در تریدینگ ویو پرداخته ایم.

 

گام 1: اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

برای اجرای اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، از گزینه “Indicators” در نوار بالای چارت، پنجره اندیکاتور های تریدینگ ویو را باز کنید؛ سپس عبارت “Moving Average Simple” را جستجو نمایید و روی اندیکاتور مووینگ اوریج «کلیک» کنید تا اجرا شود.

اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

 

گام 2: تنظیمات مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

ساده ترین راه برای باز شدن پنجره تنظیمات مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، قرار دادن نشانگر موس روی خط میانگین متحرک و «دابل کلیک» است؛ همچنین می توانید از آیکن «Setting» در کنار اسم اندیکاتور روی چارت [گوشه سمت چپ بالا] استفاده نمایید.

moving average in tradingview setting 10 32 03 مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,آموزش مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,تنظیمات مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,نماد مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,آموزش اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,میانگین متحرک در تریدینگ ویو

 

نماد مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، با نماد «Moving Average Simple» شناخته می شود؛ اما نسخه های دیگری تحت عنوان «اصلاح شده» دارد؛ که توسط معامله گران و بر اساس نیاز های مختلف ساخته شده اند و در تریدینگ ویو قابل استفاده می باشند.

از جمله کاربردی ترین نسخه های مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، موارد زیر هستند:

  • Moving Average Exponential میانگین متحرک نمایی با حساسیت بالاتر نسبت به قیمت
  • 3SMA مووینگ اوریج سه گانه یکی از بهترین نسخه های مووینگ اوریج در تریدینگ ویو
  • MA Convergence Divergence ترکیبی از مووینگ اوریج و مکدی برای تشخیص واگرایی
  • smoothed Moving Average برای نشان دادن روند بدون نویز و بلند مدت

بهترین نسخه اصلاح شده مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، میانگین متحرک 3 گانه (3SMA) ساخته «Victor Grego» می باشد؛ که هم زمان 3 مووینگ اوریج را روی چارت اجرا می کند و هر کدام به صورت جداگانه قابل تنظیم هستند.

تنظیمات مووینگ اوریج

موارد قابل تنظیم مووینگ اوریج

تنظیمات مووینگ اوریج در تریدینگ ویو، بهبود یافته و پیشرفته شده است:

تنظیمات مووینگ اوریج

 

💡نظر کارشناس درباره مووینگ اوریج در تریدینگ ویو

 

در این مقاله آموزش اضافه کردن مووینگ اوریج در تریدینگ ویو را، به زبان ساده و کاربردی توضیح دادیم؛ مووینگ اوریج در تریدینگ ویو از ابزار های با الویت در تحلیل تکنیکال است.

همچنین نسخه های اصلاح شده مهم مووینگ اوریج در تریدینگ ویو را معرفی کردیم تا در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید؛ اگر تا به حال از مووینگ اوریج استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم به یادگیری این اندیکاتور بپردازید.

 

سوالات متداول

نسخه اصلی مووینگ اوریج در تریدینگ ویو چه نام دارد؟

Moving Average Simple نسخه اصلی (کلاسیک) میانگین متحرک در تریدینگ ویو است.

بهترین نسخه اصلاح شده مووینگ اوریج در تریدینگ ویو کدام است؟

مووینگ اوریج سه گانه (3SMA) بهترین نسخه اصلاح شده میانگین متحرک در تریدینگ ویو است.

مووینگ اوریج در تریدینگ ویو چه تفاوتی با دیگر پلتفرم ها دارد؟

مووینگ اوریج در تریدینگ ویو با امکانات پیشرفته تر و نسخه های اصلاح شده ارائه می گردد.

درج نظر