ساعت بروکر اوربکس به وقت ایران ✅ساعت کار بروکر اوربکس

14 ژوئن 2024 -

ساعت بروکر اوربکس؛ ساعت معاملاتی نمادها

 

بروکر اوربکس امکان معاملات 24 ساعته را از ساعت «00:05 روز دوشنبه» تا ساعت «23:57 روز جمعه» به وقت قبرس جنوبی (EET) فراهم کرده است.

با استفاده از ساعت اوربکس، به استثنای برخی از ابزار ها که در زمان های مختلف متوقف می شوند، معاملات در اکثر ساعات روز و شب امکان پذیر است!

به این ترتیب فرصت های معاملاتی در هر زمان از روز، حتی در زمانی که بازار های اصلی در منطقه خودشان تعطیل هستند، برای معامله گران فراهم است.

البته در تعطیلات رسمی بازار های جهانی، معاملات در بروکر اوربکس نیز متوقف خواهد شد که لیست تعطیلات رسمی بازار ها در وب سایت اوربکس قابل مشاهده است. در ادامه به ساعت کاری این بروکر در بازار های مختلف پرداخته خواهد شد.

ساعت بروکر اوربکس

ساعت بروکر
اوربکس
ساعت شروع به وقت ایران
1:35 بامداد روز دوشنبه
ساعت پایان به وقت ایران 1:27 بامداد روز شنبه
ساعت سرورهای متاتریدر به وقت اروپای شرقی (GMT+2)
ساعت کاری پشتیبانی 9 صبح الی 21 در تلگرام

 

ساعت کاری بروکر اوربکس

 

ساعت بروکر اوربکس مطابق با ساعت کشور قبرس یعنی اروپای شرقی یا EET است. این ساعت به وقت ایران «1ساعت و 30 دقیقه» اختلاف دارد؛ به این معنی که اگر ساعت در قبرس 00:05 باشد، در ایران ساعت 01:35 بامداد خواهد بود.

هر شب از ساعت 23:59 تا 01:02 EET زمان آپدیت سرورها است. در طول این مدت، تمام معاملات روی پلتفرم متوقف می شود. برخی از ابزارها، مانند سهام و شاخص ها، ساعات معاملاتی محدود تری دارند.

ساعات کاری پشتیبانی فارسی بروکر اوربکس روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب به وقت ایران است. پشتیبانی در روز های جمعه و تعطیلات رسمی ارائه نمی شود.

 

🕰️ساعت کاری بروکر اوربکس در بازار فارکس

بازار فارکس 24 ساعته در طول شبانه روز، 5 روز در هفته باز است. معامله گران می‌ توانند در هر زمانی از روز یا شب در جفت ارزهای مختلف معامله کنند.

به عنوان مثال طبق ساعت بروکر Orbex معامله گران می توانند در جفت ارز EUR/USD از دوشنبه 00:05 تا جمعه 23:57 (EET) معامله کنند؛ البته برخی از جفت ارز های کم معامله ممکن است ساعات معاملاتی محدود تری داشته باشند.

 

🕐ساعت کاری بروکر اوربکس در بازار ارز های دیجیتال

بازار ارز های دیجیتال نیز طبق ساعت بروکر اوربکس 24 ساعته شبانه روز و 7 روز در هفته باز است و معامله گران می توانند در هر زمانی از روز یا شب در رمز ارز های مختلف معامله کنند.

همانند بازار فارکس برخی از ارز های دیجیتال کم معامله ممکن است ساعات معاملاتی محدودی داشته باشند. از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که در تعطیلات رسمی بازارهای جهانی، معاملات در رمز ارز ها نیز متوقف شود.

ذکر این نکته نیز ضروری است که به طور کلی معامله، در ساعاتی که حجم معاملات پایین است، می تواند ریسک بیشتری داشته باشد و باید از این ساعات آگاهی داشته باشید.

 

⏰ساعت کاری بروکر اوربکس در بازار بورس و سهام

ساعات معاملاتی بورس و سهام به نوع کالا و بورس مورد نظر بستگی دارد. به طور کلی، این بازار ها در ساعات مختلف روز و شب باز است، اما ممکن است در برخی ساعات نقدینگی کمتری داشته باشند و یا فقط در ساعات مشخصی از روز باز باشند.

به عنوان مثال ساعت معامله نفت خام طبق ساعت بروکر اوربکس از دوشنبه 00:05 تا جمعه 23:58 (EET) است در حالی که سهام شرکت اپل از دوشنبه تا جمعه هر روز 16:30 تا 23:00 (EET) معامله می شود.

 

💡نظر کارشناس درباره ساعت بروکر اوربکس

 

بروکر اوربکس امکان معاملات 24 ساعته را در اکثر ابزار های معاملاتی خود فراهم کرده است. معامله طبق ساعت بروکر اوربکس انعطاف‌پذیری بالایی دارد و دسترسی به بازار های جهانی را برای معامله‌گران فراهم می‌کند.

بروکر اروبکس پشتیبانی به زبان فارسی را نیز ارائه می دهد و می توان در ساعاتی مشخص با آن ارتباط برقرار کرد. ساعات پر نوسان هر بازار نیز با هم متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

سوالات متداول

طبق ساعت بروکر اوربکس، بازار فارکس در چه ساعاتی فعال است؟

24 ساعته در 5 روز هفته یعنی از دوشنبه 00.05 تا جمعه 23:57 (EET)

آیا بروکر اوربکس از زبان فارسی پشتیبانی می ‌کند؟

بله، بروکر اوربکس از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 9 شب و به زبان فارسی، خدمات پشتیبانی به ایرانیان ارائه می دهد.

درج نظر